Page 221 - 5_waskemeer 1974-1984
P. 221

"______- ··- - -                        '',; _ 1
..
                                        · -.~·

                  .. .)        .. .  .

                  . 1,

                            .
                  ..
Wederz11dse vnendschap.....

   WASKEMEER.. Wederzijdse vriendschap werd zaterdag gesloten in
Waskemea tijdens de intocht van Sint Nicolaas in dat dorp. "De politie isje
beste kameraad"; moet Zwarte Piet gedacht hebben, terwijl wachtmeester R.
R. Hoep er niets voor vo.elde om in de gevreesde zak te verdwijnen naar
Spanje. Dat hoëft ook niet want beide strijders tegen "hei kwàad" konden het,
goed met elkaar vinden. Wachtmeester Hoep hield er in ieder geval een hand
pepernoten aan over. (Meer over de intocht van Sinterklaas in Waskemeer
elders in deze krant.)

                      -205-
   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226